2012. január 11., szerda

Csokoládé - könyvajánló

Most megmutatom a már sokszor emlegetett kedvenc receptes könyvemet, a Csokoládét. Valószínűleg azért is szeretem ennyire, mert a csoki is igencsak közel áll a szívemhez (mint a legtöbb embernek). :D
Először a könyvtárból vettem ki, aztán úgy döntöttem, jobb, ha megvan itthon a teljes változat is, mert nagyon megtetszett.
Ebben a könyvben még egyszer sem csalódtam, minden, amit elkészítettem belőle, nagyon finom lett. Csak ajánlani tudom mindenkinek! A receptleírás pontos és érthető (vannak fázisfotók, és tepsi méretek is), a képek pedig gyönyörűek (számomra fontos, hogy lássak képeket is a sütiről, amit el szeretnék készíteni).


Az eddigi receptjeim, amik ebből a könyvből készültek (kisebb-nagyobb átalakításokkal):

Pillecukros-csokis halmok
Olasz trüffel
Hideg kutya
Trüffeltorta
Csokis sörbet
Fehér trüffel
Csokis-mézes fagyi
Csokis shake
Csokis répatorta
Csokikocka
Cukormázas kakaós keksz
Csokidarabos keksz
Fehér trüffeltorta
Almás-csokis palacsinta
Csokidarabos muffin

Azt hiszem ez a rengeteg recept is híven tükrözi, hogy mennyire bevált nálam a könyv. Ráadásul ez még nem is az összes, amit kipróbáltam, van néhány (szám szerint 16!), ami még nem került ki a blogra.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ennek a sorozatnak az összes kötetét -tészták, sütés, wok, tapas - sajnos ez az egy hiányzik, mert mire megvettük volna, addigra már sehol nem lehetett kapni...:(

    VálaszTörlés
  2. Nem ismerem ezt a könyvet, de ahogy nézem a sütieidet jó kis könyv csak próbáld ki még a többi receptet is nyugodtan!:-))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Flóra, köszönöm a könyvajánlót, nagyon szép ez a könyv már csak így kívülről is, és az elkészített receptek is azt bizonyítják, hogy jó. Én is az olyan szakácskönyveket szeretemamelyekben látszik, hogy hogyan is kellene kinéznie az ételnek amikor elkészül. Köszi, hogy velem ünnepelsz, játszol:)

    VálaszTörlés
  4. Én sem ismerem, de a leírásod alapján szupi!

    VálaszTörlés
  5. Lilla, én nem is láttam a többi kötetet. Lehet, kicsit majd körül kellene néznem. :) Ne add fel, valahol még biztosan kapható!

    Éva, szerintem lassan, de biztosan kipróbálom az összeset. :D

    Kati, köszönöm a játékot. Neked boldog blogszülinapot!

    Ibcsi, tényleg az. Kedvenc receptes könyvem. :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszik. Felkeltetted az érdeklődésem. :)

    VálaszTörlés
  7. Húha, Te aztán tényleg sűrűn forgatod ezt a könyvet :)

    VálaszTörlés
  8. Panna, az tuti, hogy sűrűn forgatom. :D

    Illéskrisz, tényleg szuper. :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól néz ki kívülről is a könyv! A kipróbált receptek pedig szuperek! Kíváncsian várom a többit is, amit ebből készítettél, és még nem kerültek ide!:)

    VálaszTörlés
  10. Majd fokozatosan hozom azokat is. :)

    VálaszTörlés