2011. május 30., hétfő

Olasz trüffel

Na, most kivételesen nem epres recept jön. Egy kifejezett kérésre raktam fel most a receptet (Zsófi, remélem örülsz :D).
Irtó finom, szerintem a legfinomabb trüffel, amit valaha ettem. :))
Ekkora mennyiségből kb. 20 db golyó jön ki.




Hozzávalók
  • 175 g + 50 g étcsokoládé
  • 2 ek mandulalikőr
  • 40 g vaj
  • 50 g porcukor 
  • 50 g darált mandula

Elkészítés
  1. 50 g étcsokoládét lereszelünk.
  2. A maradék étcsokoládét a likőrrel és a vajjal együtt felolvasztjuk.
  3. Hozzáadjuk a porcukrot és a mandulát, majd összekeverjük.
  4. 1-2 órára hűtőbe tesszük, hogy megdermedjen.
  5. Kivesszük a hűtőből, és kis gombócokat formázunk belőle. A gombócokat meghempergetjük a reszelt csokiban.

2 megjegyzés:

  1. Őt néztem ki magamnak a játékodra. Nagyon tetszenek a kis trüffelek, és imádom őket. Szóval nemsokára elkészül róluk a bejegyzés a blogon...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd nézem a frissítéseket, kíváncsi vagyok már rá! :)

      Törlés