2011. május 28., szombat

Borzas eper

A receptet itt találtam. Kicsit változtattam az arányokon, de szerintem így lett tökéletes. Nagyon finom. :) Ez olyan édesség, ahol az eper dominál. Könnyű elkészíteni, a kettes pontot ki is lehet hagyni, vagy lerövidíteni (én kb. csak 15 percre tettem mélyhűtőbe). Borzas eper helyett lehet rá használni az epres morzsa vagy az epres crumble nevet is, szerintem ugyanaz.



Hozzávalók
  • 50 dkg eper
  • 5 dkg porcukor
  • 10 dkg vaj
  • 15 dkg liszt

Elkészítés
  1. A lisztet, a vajat és a porcukrot tésztává gyúrjuk.
  2. Egy órára hűtőbe tesszük.
  3. Az epret kis darabkákra vágjuk, és egy tűzálló tálba tesszük.
  4. A tésztát nagylyukú reszelőn az eperre reszeljük.
  5. Előmelegített sütőben, 180 fokon 15 perc alatt megsütjük.

2 megjegyzés:

  1. mennyi liszt? kell hozzá :)

    M.

    VálaszTörlés
  2. Az eredeti receptben margarin volt, és a margarin helyett a liszttel cseréltem ki a vajat :D
    Köszönöm, hogy szóltál, javítottam. :)

    VálaszTörlés