2011. május 22., vasárnap

Zabpelyhes trüffel

Nem én találtam ki, de szerintem nagyszerű ötlet. Amikor megláttam a receptet (itt), nem gondoltam, hogy ilyen finom lesz. Nagyon egyszerű, nagyon finom, és mutatós is. Erről a trüffelről szerintem még kb. senki sem hallott, úgyhogy ha trüffelt akarunk készíteni valakinek, érdemes ezzel meglepni, mert garantáltan nem kóstolt még ilyet.
28 db lesz ekkora adagból (ami elég hamar elfogy :D )



Hozzávalók
  • 135 g zabpehely
  • 120 g cukor
  • 35 g kókuszreszelék
  • 1 dl víz
  • 80 g vaj
  • 1 tk rumaroma
  • kakaópor

Elkészítés
  1. A zabpelyhet, a cukrot, a kókuszreszeléket, a vizet, és a rumaromát összekeverjük.
  2. A vajat megolvasztjuk. Az előző keveréket hozzáadjuk, és néhány percig kevergetjük. 
  3. Hűtőbe rakjuk annyi időre, hogy megdermedjen. Golyókat formálunk belőle, és kakaóporban meghempergetjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése