2012. január 30., hétfő

Corn dog

Rengeteg amerikai filmben láttam már, hogy az emberek beleharapnak egy ilyen finomságba. Egy alkalom sem volt, amikor ne jutott volna eszembe, hogy bárcsak én is megkóstolhatnám ezt az ételt. Aztán sok évvel később az első ilyen amerikai film után (Neveletlen hercegnő:D) megláttam a NoSaltyn a receptet. Azóta már többször is volt nálunk, mert a család nagy kedvence lett. Az, hogy nem fordul elő gyakran, azért van, mert sok benne a kalória, és kicsit időigényes az elkészítése.



Hozzávalók
  • 7 dkg + 15 g liszt
  • 7 dkg kukoricaliszt
  • 4 g szárított élesztő
  • 1 tojás
  • 1 dl langyos tej
  • csipet cukor
  • 4 db virsli
  • pálcika nyárs
  • olaj

Elkészítés
  1. A tejet elkeverjük a cukorral, a tojással, és az élesztővel.
  2. A liszteket elegyítjük, majd a tejes keverékkel összekeverjük, és sóval ízesítjük.
  3. A virsliket kettévágjuk, és lisztben meghempergetjük, majd nyársra húzzuk, és belemártjuk a tejes masszába.
  4. Az olajat felforrósítjuk, és a virsliket megsütjük benne.

14 megjegyzés:

  1. Hú, de kafa! Ezt én is ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt én is nagyon szeretem. Én vásárban szoktam ilyet enni Pécsett. :D

    VálaszTörlés
  3. Még soha nem ettem, szívesen megkóstolnám! :)

    VálaszTörlés
  4. De jópofák!!! Még soha nem ettem ilyet, de elkérem a receptet és biztosan kipróbálom. Szerintem a fiúknak bejönne....

    VálaszTörlés
  5. Enni ettünk már, de még sosem készítettem. Mentem a receptet, mert a gyerekeim nagyon szeretik. De tényleg csak ritkán, mert hízlal:)

    VálaszTörlés
  6. Ez megint szuper ötlet! Azt hiszem ő is kipróbálásra fog kerülni!

    VálaszTörlés
  7. Én még nem ettem, de pálcikát sűrűn használom húsfélék készítésénél! Olyan jól néz ki!

    VálaszTörlés
  8. Én is sütöttem már, nekünk nagyon ízlett!

    VálaszTörlés
  9. Én sem ettem még soha, de nagyon guszta! A fiamnak biztos ízlene, elmentem a receptet, és hamarosan kipróbálom. Köszi!

    VálaszTörlés
  10. Adél, szerintem nem fogod megbánni. :))

    Mrs. Same, én még soha nem láttam sehol ilyet Magyarországon. :-O

    Okki, ha szereted a virslit, akkor tuti ízlene. :)

    Kreatív konyha, remélem ízleni fog!

    Trollanyu, sajnos tényleg hizlal. Ezért nem szeretek olajban sütni.

    Lilla, köszi, remélem ízleni fog!

    Vicuska, én még nem is használtam pálcikát, ezen meg a grillezésen kívül húsokhoz. :)

    Illéskrisz, nem csodálom! :D

    Panna, köszi. :)

    Iceflower, nincs mit, remélem nektek is ízleni fog!

    VálaszTörlés
  11. Ez nem semmi!!!Nem ettem még ilyet!!

    VálaszTörlés
  12. A corn dog tenyleg nagyon nepszeru snack itt, Amerikaban. Es isteni finom... Mi csak fagyasztottat veszunk, csak meg kell sutni oket sutoben. Konnyu dolgom van, mi? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könnyű, bizony! Én meg sütögetem itthon órákig.:D Azért megéri, mert finom.:D

      Törlés