2012. január 26., csütörtök

Raffaello bonbon

Ezeket a bonbonformákat még karácsonyra kaptam, de csak nemrég jutott idő a kipróbálására. Szerintem nagyon aranyosak.
Praliné Zsuzsi ötletét alakítottam egy kicsit át. Nem teljesen Raffaello, és nem golyó, de azért finom. :D (Szerintem még jobb is, mint az eredeti.)


Hozzávalók
  • 35 g + 90 g fehér csokoládé
  • 35 ml tejszín
  • 5 g vaj
  • 1 ek kókuszreszelék
  • 5 g apróra tört ostya
  • 15 fél mandula

Elkészítés
  1. 90 g fehér csokit megolvasztunk. Egy ecset segítségével kikenjük vele a bonbonformákat.
  2. A hűtőben hagyjuk dermedni. Utána egy újabb adag fehér csokit kenünk rá, megszórjuk ostyával, majd ezt is hagyjuk megdermedni. Egy kis csokit hagyunk a bonbonok lezárásához is.
  3. A tejszínt felforraljuk a vajjal. Beleteszünk 35 g csokit, és homogénné keverjük. Hozzákeverjük a kókuszreszeléket is.
  4. A szilikonformákban eloszlatjuk a tölteléket, és mindegyikbe egy-egy fél mandulát nyomunk. Hűtőbe tesszük 20 percre.
  5. Fehér csokival lezárjuk a bonbonokat, és hűtőben hagyjuk megdermedni.
  6. Kifordítjuk a formából, ahol szükséges, levágjuk a széleket.

15 megjegyzés:

  1. Haláliak!!! Olyan ügyes vagy!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Szuper, nagyon édesek a kis figurák! Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jópofák lettek ! Ilyen formát még nem is láttam!

    VálaszTörlés
  4. Cukik! Csak az a beragasztott szemű, na az nagyon zabos. :DDD

    VálaszTörlés
  5. Micsoda fazonok:-) Fincsik, nem kétséges!

    VálaszTörlés
  6. Cukik, imádnivalók:) Nagyon ügyes vagy, gratula:)

    VálaszTörlés
  7. Marha jók :)))
    Ugye milyen fincsi? Én is kipróbáltam már ezt a receptet.

    VálaszTörlés
  8. Flóra, nagyon ügyes vagy, fenomenális figurákat kaptál!!! :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyosak a figurák. A recept meg kitűnő, talán egyszer ezt is elkészítem, persze figura nélkül.:))

    VálaszTörlés
  10. Barbi, köszönöm! :D

    Lilla, szerintem is édesek. :))

    Éva, én már láttam korábban talán Colorsnál, de most örülök, hogy van egy saját is. :)

    Petra, hátul is van egy mérges, aminek olyan kis ferde szeme van. :D

    Gerdi, Trollanyu, köszi!

    Adél, tényleg nagyon finom, most már én is tanúsíthatom! :)

    Vicuska, köszi, tényleg fenomenálisak. :D

    Tücsi, figurák nélkül is finom! :))

    Katuci, köszi. :D

    VálaszTörlés
  11. Örülök, hogy ízlett! :) A formák nagyon tutik!!

    VálaszTörlés
  12. Üdv! Nagyon szuper ötlet! Milyen ostyát használtál és habtejszínből jó a hulala bele? Előre is köszi :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hulalából is lehet, én olyan ostyát használtam, amilyet ostyaszelet készítéséhez használnak (ostya tortalap).

      Törlés