2012. január 3., kedd

Játék

Gyorsan telik az idő, még egy hónap, és egyéves lesz a blogom. Ennek alkalmából szeretnék meghirdetni egy játékot. Mindössze annyit kell tennetek, hogy a blogomról elkészítetek egy ételt, lefotózzátok, és elkülditek a képet nekem e-mailben. Korábban elkészített receptek, amiket a blogotokon már publikáltatok, nem érnek! :) Örülök annak is, ha több receptet küldtök be, viszont mindenki csak egyszer kerül a kalapba!
Február 3-án pedig kisorsolom a nyertest. (Az ajándék egyelőre titok.)
A játék határideje: február 3., 12 óra.


(Kép innen)

47 megjegyzés:

  1. Boldog Blogszülinapot, csatlakozom én is.

    VálaszTörlés
  2. Határidő még odébb van így jövök én is jelentkezni, azért előre gratulálok a blogszülinapodhoz! Majd szétnézek nálad !

    VálaszTörlés
  3. Akkor jövök én is, nekem már van kinézett receptem is. Bár lehet elcsábulok még másra is :D Előre is boldog blogszülinapot! ;)

    VálaszTörlés
  4. Már van is néhány jelöltem, mit készítsek el:-)

    VálaszTörlés
  5. Remélem lesz időm, (mert a receptjeidből már van elmentve egy csomó) és bekapcsolódom a játékba!

    VálaszTörlés
  6. Gyertek, minél többen! :))

    VálaszTörlés
  7. Jövök én is Boldog Szülinapot, már csak azért is mert február 3-án születtem!!!!

    VálaszTörlés
  8. Akkor vicces lenne, ha te nyernéd! Születésnapi ajándék. :D

    VálaszTörlés
  9. Én is jövök, tudom is, már mit fogok készíteni, csak még az alkalomra várok:)!

    VálaszTörlés
  10. Remélem lesz időm, annyi minden el van mentve Tőled, még csak keresgélnem sem kell! :) Amúgy teljesen megfertőztél az articsóka technikával, úgyhogy most ezen pörgök állandóan! :)

    VálaszTörlés
  11. Csatlakoznék én is az előttem szólókhoz, Boldog blogszületésnapot, és játszanék...:)

    VálaszTörlés
  12. Mesi, örülök, hogy "megfertőztelek"!:D Én is nagyon bírom, egyszerű, de mégis nagyon szép! Remélem, küldesz majd receptet. :)

    Lilla, örülök, gyere játszani! :D

    VálaszTörlés
  13. Előre is boldog blogszülinapot!!! Nehéz lesz választani, mert rengeteg jó receptedet kinéztem már, de azért megpróbálkozom én is valamelyikkel!

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm! Remélem, tőled is kapok receptet! :)

    VálaszTörlés
  15. Boldog szülinapot! A képet küldöm is, meg ki is teszem, mert készítettem egy változatot a gesztenyés bonbon receptedre. Játszanék, ha lehet!

    VálaszTörlés
  16. Boldog blogszülinapot kívánok! Elkészült a "mű", nemsokára megy róla a mail és a post :)
    Kinéztem még jó pár dolgot, talán nem ez lesz az utolsó határidőn belül :)

    VálaszTörlés
  17. Kolozsgabi, köszönöm, megkaptam! :)

    Linyah, kíváncsian várom! :)

    VálaszTörlés
  18. Szia, el is küldtem a fotókat neked:)

    VálaszTörlés
  19. Küldtem a képet meg a linket :-)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Én is játszanék, emailt elküldtem. :-)

    VálaszTörlés
  21. Ibcsi, Sütis néne, megkaptam őket!

    VálaszTörlés
  22. Szia Flóra! Ha megengeded, újonc blogolóként én is csatlakoznék a játékodhoz. A kiválasztott recepted már bent is pihen a hűtőben, holnap tenném közzé. Boldog blogszülinapot és gratulálok a lapodhoz!

    VálaszTörlés
  23. Szia! Örülnék, ha játszanál, várom az e-mailt! :)

    VálaszTörlés
  24. Boldog blogszülinapot kívánok! Én is szeretnék csatlakozni a játékra jelentkezőkhöz. Küldtem e-mail-t. Üdv!

    VálaszTörlés
  25. Oh, akkor érdemes újból körülnézni :) Boldog Születésnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, remélem találsz majd valamit! :D

      Törlés
  26. Elkészült, elküldtem, köszönöm...:)

    VálaszTörlés
  27. Köszönöm, akkor küldöm a képet!:)

    VálaszTörlés
  28. Csatlakozom én is a játékhoz, el is küldtem a képet. :)

    VálaszTörlés
  29. Én is csatlakozom a játékhoz, el is küldtem a képet :)

    VálaszTörlés
  30. Ja, hogy csak képet kellett küldeni? :-) Jókor olvasom... Mindegy, én küldöm a linket. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem gond, akinek van blogja, annak úgyis belinkelem a receptjét. :D

      Törlés
  31. Boldog Blogszülinapot Flòra! A jàtékròl màr lecsúsztam de tovàbbi örömteli blogolàst és még sok-sok szülinapot kívânok!

    VálaszTörlés