2012. január 20., péntek

Díj

Panna ajándékozott meg ezzel a díjjal még tegnap, köszönöm szépen, jólesett, hogy gondoltál rám!



A díj szabályai:
  1. Vedd fel a díjat!
  2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
  3. Tedd ki a blogodba!
  4. Add tovább 4 másik bloggernek!
  5. Írj magadról 3 dolgot!
Három dolog magamról:
  1. Most fogok érettségizni, és úgy belejöttem a sütögetésbe, hogy jövőre a BGF-en szeretnék továbbtanulni (turizmus-vendéglátás). És talán elvégzek egy cukrász OKJ-s tanfolyamot is. :)
  2. Sorozatfüggő vagyok. Jelenleg kb. 5 sorozatot nézek (a neten, angol nyelven, magyar felirattal). De volt, hogy már többet is néztem (talán a legnagyobb szám egyszerre 8?). :D
  3. Tollasozom. Nem versenyszinten, de heti 2 edzésem van. Ilyenkor általában mindenki azzal jön, hogy a tollas milyen könnyű sport. Hát ez azért nem így van. :D Aki nem lightosan csinálja, az el tud fáradni, elég sokat kell benne futkározni, hogy elérd a labdát.
Nekik szeretném továbbadni (szigorúan névsorrendben!):
Bors & Pepper
Katuci
Marisz
Mozzarelli

15 megjegyzés:

  1. Kedves Flóra! Köszönöm, hogy gondoltál rám a díjjal, bár már másik három személytől is megkaptam, belinkelem az oldaladat.
    Nem gondoltam, hogy ilyen zsenge korú vagy, annyi jó receptet elkészítettél már, ami nem éppen jellemző a mai lányokra.
    És hogy a sorozatok mellett még sütni-főzni is van időd, az külön dícséretes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sok helyről hallom, hogy a mai lányok nem nagyon szeretnek sütni-főzni, de az én osztályomban viszonylag sokan szeretnek. Lehet, hogy egy-két embert sikerült megfertőznöm. :))

      Törlés
  2. Gratulálok a díjadhoz! Megleptél engem is hogy még csak most fogsz érettségizni. Ügyes háziasszony lesz belőlled! Csak így tovább !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Legszívesebben nyitnék majd egy cukrászdát. :D

      Törlés
  3. Most érettségizel?!!! Jesszus, de fiatal vagy :D Én is nagyon szeretem a sorozatokat, szerencsére itt nem szinkronizálnak és portugálul megy a felirat... A fösulin én is tollasoztam és idegenforgalmi felsöfokút is végeztem. Szóval van 1-2 közös pontunk :) Köszönöm a díjat :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos a netről töltögetem le ezeket, persze nyilván több időm lenne, ha le tudnék mondani róluk, de ez is hozzátartozik a kikapcsolódáshoz. :D
      Ha tollasoztál, biztosan tudod, hogy nem csak sima ütögetésből áll. :)
      És te most idegenforgalomban dolgozol?

      Törlés
  4. Kedves Flóra!!

    Meglepődtem,hogy ilyen fiatal vagy!!!!Gratulálok a tehetségedhez,ügyes és szorgalmas vagy!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Úgy tűnik mindenkit sikerült meglepnem. :D

      Törlés
  5. Kedves Flóra!

    Pedig ma már benéztem hozzád délelőtt...:))

    Jujj, nagyon köszönöm a díjat!! :))

    Akkor vasárnap elárulok én is három dolgot magamról..hűhhha! Addig dolgozom egyet és átgondolom!

    A tollas szuper dolog...bár karral is bírni kell azért!
    Az OKJ-s cukrász dologgal én is szemezgettem...még nem tettem le róla teljesen..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, milyen újdonságot tudunk meg rólad! :)
      Karizom is kell a tollashoz, az biztos. De amúgy leginkább lábmunkára viszik a hangsúlyt. Az edző nem szokta lightosra venni a figurát, jól megmozgat minket mindig. Persze, nem baj, kifizetődő. :D
      Szerintem az OKJ képzés megéri, utánanéztem és csak 1 évig tart, és azt hiszem, csak kéthetente, hétvégén van. Mondjuk az tény, hogy nem olcsó. :/

      Törlés
  6. Gratulálok és jó, hogy kicsit betekinthettünk az életedbe! :-) Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám! :-)

    Egy anonim sorozatfüggő... :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szívesen! Én tudtam, hogy ilyen fiatal vagy és úgy örültem, hogy végre valaki nálam is fiatalabb :) Tényleg szuper dolgokat sütsz ennyi idősen :) Engem még 18 évesen nem érdekelt a főzés :) Csak 2-3 éve fertőződtem meg. Amúgy meg én is sorozatfüggő vagyok!

    VálaszTörlés
  8. Köszi! Kezdek megnyugodni, hogy nem én vagyok az egyetlen, akinek "szüksége van" a sorozatokra. :D

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Még csak most jutottam el oda, hogy hozzászóljak. Gratulálok a díjhoz. :) Én kb. olyasmi idősnek tippeltelek, mint én. (24)
    Én is turizmus-vendéglátás szakon végeztem. :) Csak nálam fordítva volt. Először a suli, aztán a főzés szeretete. :) Na, jó. Azért gimiben is megmutatkozott már ebből 1-2 dolog, de inkább fősuli alatt szerettem meg. :)
    Sok sikert a felvételihez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végülis 6 év ide vagy oda már nem olyan sok. :))
      Köszönöm, remélem valahogy bekerülök, bár állami támogatottra nehéz lesz ezután a rengeteg csökkentés után (4900-ról 250-re). :/

      Törlés