2011. április 9., szombat

Vaníliás krémtúró

Már régóta gondolkoztam rajta, hogy el kéne készíteni házilag a krémtúrót, de egészen idáig nem jutottam el a megvalósításáig. Most is csak azért, mert a NoSaltyn megláttam a receptjét.
Túró és puding is volt itthon, úgyhogy már csak meg kellett csinálnom. Pillanatok alatt kész volt. Oké, nem teljesen olyan az íze, mint az igazinak, de finom. És legalább nem tartalmaz semmi tartósítószert és hasonló ízfokozókat (már ha a pudingpor egészséges).
Lehet variálni: pl. gyümölcsöt, vagy esetleg kekszet tenni bele.



Hozzávalók
  • 25 dkg túró
  • 1 cs vaníliás pudingpor
  • 4 dl tej
  • 4 dkg cukor
  • 2 cs vaníliás cukor

Elkészítés
  1. A tejből, a cukorból, és a pudingporból pudingot főzünk.
  2. Hozzáadjuk a túrót, és krémesre turmixoljuk.
  3. Tálkákba öntjük, és hűtőben lehűtjük.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szeretem a krémtúrót, biztosan megcsinálom valamikor. :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor remélem majd ízleni fog! :)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap este elkészítettem, ízlett a végeredmény. Én még tettem bele egy citrom reszelt héját, néhány csepp levet is és mennyei lett. Nekem picit tömény volt a túró, ezért egy kis darált kekszet kevertem bele, és így szinte pont olyan lett mint a bolti kekszes krémtúró. :) Köszi ezt a receptet, mindenképpen kikerül a blogomra. :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ízlett!
    A kekszen amúgy én is gondolkodtam, hogy tegyek-e bele, mert igazából a kekszes krémtúró a kedvencem. :D

    VálaszTörlés