2011. április 2., szombat

Pizzás táska

Még három éve, amikor nem sütöttem ennyit, rendszeresen vettem valamit a Princess Pékségben. Az egyik kedvencem a pizzás táska volt. Mostanában nem is szoktam a kirakatban pizzás táskát látni. :(
Mindenesetre elhatároztam, hogy elkészítem valahogy itthon is. Hát ez lett belőle. Oké, nem teljesen olyan, mint a pékségben, de nagyon finom. Ha nincsen időnk tészta kelesztésére, akkor pizza helyett simán lehet enni ebédre. Vagy csak egy kis délutáni nasiként. A töltelék ízlés szerint variálható.



Hozzávalók
  • 50 dkg leveles tészta
  • 15 dkg pizzaszósz (esetleg ketchup)
  • 10 szelet sonka
  • 23 dkg sajt
  • 15 dkg kukorica
  • 1 tojás

Elkészítés
  1. A tésztát téglalap alakúra nyújtjuk, és tíz részre vágjuk.
  2. A sajtot lereszeljük, a sonkát kis kockákra vágjuk.
  3. A tésztákat megkenjük pizzaszósszal, úgy, hogy a széleken maradjon egy kevés szabadon hagyott tészta.
  4. A sonkát, a sajtot és a kukoricát a részek felére pakoljuk.
  5. A tészták széleit megkenjük tojással, majd jól lenyomkodjuk.
  6. A tésztát kívülről is megkenjük tojással. A tetejét késsel bevagdossuk.
  7. Előmelegített sütőben, 180 fokon 18-20 percig sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése