2011. április 22., péntek

Kókuszos csokitojás

Beütöttem a keresőbe, hogy csokitojás, és a google kiadta ezt az oldalt. Amikor először elkészítettem, nem sikerült belőle normális tojásokat formáznom, úgyhogy azt hittem, hogy rossz a recept. De másodjára már jóval tovább pihentettem, és úgy már meg tudtam formázni. Érdemes este elkészíteni, és másnap reggel formázni.
Egyébként nagyon finom, és szerintem aranyos is. :)
Ekkora adagból 25-30 tojás jön ki (attól függ mekkorákat készítünk).



Hozzávalók
  • 1,5 dl habtejszín 
  • 25 dkg fehér csokoládé 
  • 10 dkg kókuszreszelék 
  • 1 kk vanília aroma 
  • 5 dkg tortadara vagy színes cukor

Elkészítés
  1. A csokit vízgőz felett megolvasztjuk, és hagyjuk langyosra hűlni.
  2. A tejszínt a vanília aromával felforraljuk, és ezt is langyosra hűtjük.
  3. A csokit és a tejszínt sima krémmé keverjük. Hozzáadjuk a kókuszreszeléket is. 
  4. Egy éjszakára hűtőbe tesszük, hogy formázható legyen. 
  5. Tojásokat formázunk a masszából, tortadarába vagy színes cukorba forgatjuk, és hűtőbe tesszük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése