2012. május 13., vasárnap

Almás-répás golyók

Egy egészséges édesség, még szerintem azok is nyugodtan ehetnek belőle, akik diétára vannak fogva, hiszen nagyrészt almából meg répából áll.:)
Egy NoSaltys receptet vettem alapul az elkészítésben. Kb. 45 db lett.




Hozzávalók
  • 30 dkg darált keksz
  • 10 dkg porcukor
  • 17 dkg sárgarépa
  • 37 dkg alma
  • 4 dkg kókuszreszelék

Elkészítés
  1.  Az almát és a répát lereszeljük.
  2. Összegyúrjuk a cukorral és a darált keksszel. 10 percig állni hagyjuk.
  3. Golyókat formázunk a masszából, és a kókuszreszelékbe forgatjuk.

6 megjegyzés:

  1. Egyszer tuti kipróbálom, ha már az OVCS-n csak virtuálisan ehettünk belőle ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez is, szerintem elkészítem, piciknek is finom ,snack' lehet!

    VálaszTörlés
  3. Panna, szerintem nem fogod megbánni, ha kipróbálod!

    Erika, remélem ízleni fog!:)

    Petra, köszi!

    VálaszTörlés
  4. most találtam Rád, és örülök neki
    két oldalt néztem át eddig gyorsan és nagyon tetszenek az egyszerű gyors ételeid

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy rám találtál!:)

      Törlés