2012. május 24., csütörtök

Mézes-mákos süti

A Mindmegette receptversenyére készült ez a süti. Egyébként a diós-mézes sütiből indultam ki, és szerintem jó lett az eredmény. Annak tuti ízlik, aki szereti a mákot. Nekem 30 db lett egy 4 cm átmérőjű szaggatóval.



Hozzávalók

Tészta:
  • 14 dkg darált háztartási keksz
  •  20 dkg darált mák
  • 8 dkg olvasztott fehér csokoládé
  • 14 dkg méz
  •  6 ek tej

Máz:
  • 20 dkg fehér csokoládé
  • 2 dkg vaj

Elkészítés
  1. A tészta hozzávalóit összegyúrjuk. A tenyerünkkel ellapítjuk két centiméteres vastagságúra, és tetszőleges kiszúróval kiszúrjuk.
  2. A fehér csokit és a vajat összeolvasztjuk, és megkenjük vele a sütiket.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki és finom lehet!Sütni sem kell ez még vonzóbbá teszi, imádom a mákot ! Darált a mák a sütiben ugye?

    VálaszTörlés
  2. Csábító! A mákot imádom. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszenek a mákkal készült dolgok:)

    VálaszTörlés
  4. Ismét egy gyors, egyszerű és finom édesség tőled! Már többször írtam, de IMÁDOM a mákot! :-)

    VálaszTörlés
  5. Éva, igen, darált mák, bele is írom a receptbe, hogy érthetőbb legyen.:)

    Panna, nem kizárt.:D

    Petra, köszi!

    Kati, nekem nem tartozott eddig a kedvenceim közé a mák, de kezdem egyre jobban megszeretni.:)

    Teller-cake, ha imádod, akkor ezt is tutira imádnád.:D

    VálaszTörlés