2012. május 13., vasárnap

Snickers brownie

Szofi ajánlotta nekem ezt a receptet egy angol nyelvű oldalról. Mondanom sem kell, hogy isteni lett, mint a legtöbb brownie.:)
A karamella meg a sós mogyoró nagyon finom ízvilágot ad.
21x21 cm-es tepsiben készült.


Hozzávalók
  • 150 g vaj
  • 200 g étcsokoládé
  • 150 g cukor
  • 2 tojás
  • 150 g liszt
  • 100 g Snickers (2 szelet)

Elkészítés
  1. A vajat az étcsokival megolvasztjuk.
  2. Hozzáadjuk a cukrot, a tojást és a lisztet, majd csomómentesre keverjük.
  3. A Snickers szeleteket kisebb darabkákra vágjuk, és elkeverjük a tésztában.
  4. Előmelegített sütőben, 180 fokon 25 perc alatt megsütjük.

7 megjegyzés:

  1. Nem volt ez már? Valogy úgy rémlik, hogy írtam rá, de már lehet hülyülök! ;D Nagyon tetszik, a Snickers a 3. kedvenc csokim, mert az első a Konyakos meggy, aztán az After Eight. :)) Nem is merek odanézni! :)))

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nálam megint kiütötte a biztosítékot:)

    VálaszTörlés
  3. Barbi, igen, a vacsoracsatán már volt.:) Az After Eight-et én is nagyon szeretem.:)

    Nyammm, :))

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem ezek után nekem is illik kipróbálni:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a receptet...ez lett a mostani Blogkóstolós sütim. Remek választás volt :)

    VálaszTörlés