2012. május 19., szombat

Epres kosárkák

Évi, az Ízek és utazások nevű blog írója hirdetett meg egy játékot, blogszülinapja alkalmából (amire május 31-ig még ti is küldhettek receptet). Leírta a kedvenc hozzávalóit, én pedig kiválasztottam az epret és a leveles tésztát, így születtek meg ezek a finom epres kosárkák.:)


Hozzávalók
  • 100 g leveles tészta
  •  40 g krémsajt
  • 40 g fehér csokoládé
  • 40 g + 6 szem eper

Elkészítés
  1. A tésztát kinyújtjuk, és kibélelünk vele 6 kosárkaformát, majd előmelegített sütőben, 180 fokon 15 percig sütjük. A kosárkákat kiszedjük a formából, és hűlni hagyjuk.
    2.      A csokit megolvasztjuk, majd összeturmixoljuk 40 g eperrel és a krémsajttal.
    3.      A kosárkákat megtöltjük a krémmel, majd rájuk teszünk 1-1 szem epret.

8 megjegyzés:

  1. Jó kis recept, ötletes és finom!

    VálaszTörlés
  2. Ezek az összetevők akár az én kedvenceim közt is lehetnének! Nagyon finom lehet guszta!

    VálaszTörlés
  3. Ezt megint jól kifundáltad! :-))

    VálaszTörlés
  4. Már tegnap megcsodáltam ezeket a kosarakat, gyönyörűek! Különben is minden epres jöhet korlátlanul!:)
    No persze a brownie-val együtt!:)

    VálaszTörlés
  5. Hűűűű de gyönyörű ez az eper, rajzolni sem lehetne szebbet :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kínálják m,agukat a kis kosárkáid!

    VálaszTörlés
  7. Lilla, köszi!

    Éva, köszönöm! Ezeket az összetevőket én is nagyon szeretem. Főleg az epret.:)

    Teller-cake, köszi!:)

    Trinity, nálam is eper meg brownie, azokból akármennyit tudnék enni...:D

    Szofi, direkt ezt a szépet választottam fotózáshoz. Mondjuk szerintem az eper a legszebb gyümölcs.:))

    Marisz, köszönöm!

    VálaszTörlés