2011. december 21., szerda

Pálcás forró csoki

Ez egy nagyon jó gasztroajándék, most karácsonyra készítettem belőle többet is. Mindössze annyit kell tenni, hogy két darab pálcikát 1,5 dl forró tejben elkeverünk, és forró csoki lesz belőle.
Egyébként anya mondta, hogy valahol látta, hogy egy darab ilyet 450 Ft-ért árulnak... Házilag 450 Ft-ból szerintem 15 minimum kijön.
A Nők Lapja Konyhában találtam ezt a receptet, de láttam már Katuci és Vianne blogján is.



Hozzávalók
  • 15 dkg étcsokoládé
  • 15 pálcika

Elkészítés
  1. Az étcsokoládét megolvasztjuk.(Én temperáltam is - először felmelegítettem 40-45 fokra, majd kevergetéssel lehűtöttem 33-35 fokra, és belekevertem 1 g porított kakaóvajat.)
  2. Szilikonos bonbonformákba adagoljuk, majd mindegyikbe beleszúrunk egy-egy pálcikát.
  3. Hűtőbe tesszük, amíg megdermed, majd kinyomkodjuk a formából.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki így becsomagolva és valóban jó ajándék lehet !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki. Köszi a receptet.Főzőtejszín vagy habtejszín kell bele vagy mindegy.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szuper ajándék lehet:) Láttam Katucinál is, én biztos örülnék, ha ilyet kapnék ajándékba:)

    VálaszTörlés
  4. Micsoda jó ötlet! Nagyon szuper!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg remek ötlet, készül nálam is. Nagyon klasszak lettek! 450.- Ft?! Elképesztő!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek, és tényleg szuper ajándék. Én biztos örülnék neki :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg kész rablás megvenni, de elkészíteni annál nagyobb móka :D Én is láttam már több helyen, lehet kipróbálom :D

    VálaszTörlés
  8. Éva, köszönöm!

    Gránátalma, olyan kicsi a tejszín mennyisége, hogy szerintem mindegy, melyik fajtát teszed bele. (Egyébként én habtejszínt használtam.)

    Trollanyu, köszi!

    Illéskrisz, köszönöm!

    Petra, köszi! Tényleg nagyon drágák!

    Wanna, köszönöm!

    Panna, próbáld ki, szerintem ötletes! :)

    VálaszTörlés
  9. Tejszín? Én nem látok a receptben. Kezdő vagyok, segítenétek, hogy mihez és hogyan kell?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta elkészítettem, és javítottam a receptet, nem kell bele feltétlen tejszín. Ha viszont mégis szeretnél, akkor a csokoládéba kevered - miután az megolvadt- és egy evőkanállal.

      Törlés