2012. augusztus 10., péntek

Tiramisu fagyi

Ha meleg van, akkor nincs jobb édesség a fagyinál. Nem is kell hozzá feltétlenül fagyigép. Szerencsére, mivel nekem nincsen. Mégis kinéztem most néhány fagyi receptet, még nyár végéig biztosan sok elkészül.:)
Ezt a receptet Epercsóknál találtam. Majdnem olyan az íze, mintha tiramisut ennénk.


Hozzávalók
  • 3 ek instant kávépor (nálam Nescafé)
  • 170 g sűrített tej
  • 2 dl habtejszín
  • 250 g mascarpone
  • 2 db babapiskóta
  • 1 tk rumaroma
  • kakaópor

Elkészítés
  1. A tejszínt habbá verjük.
  2. A sűrített tejet felmelegítjük a kávéval, úgy, hogy a kávépor elolvadjon.
  3. A mascarponét, a tejszínt, a sűrített tejet, és a rumaromát egyneművé keverjük.
  4.  A babapiskótát apró darabokra morzsoljuk, és a masszához adjuk.
  5. Mélyhűtőben megfagyasztjuk, közben óránként megkeverjük, kb. három alkalommal.
  6. Tálaláskor kakaóporral megszórhatjuk.

3 megjegyzés:

  1. Hű de jól néznek ki ezek a gombócok, nagyon guszták! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia bocsi a zavarásért de kérdezném hogy ha nincs maskarpone akkor mivel lehet helyettesíteni? előre is köszönöm szépen a receptet 😗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, későn láttam a megjegyzést, ne haragudj... Szerintem Philadelphia krémsajttal (vagy hasonlóval) is működhet, kicsit talán változtat az ízén vagy az állagán, de szerintem úgyis finom lesz. :)

      Törlés