2012. augusztus 6., hétfő

Ti készítettétek

Létrehoztam egy új aloldalt, a "Ti készítettétek" címmel. Ha van kedvetek, fényképezzétek le az ételt, amit a blogomon található valamelyik recept alapján készítettetek el, és küldjétek el nekem erre a címre: florakonyha@gmail.com 
Ha van blogotok, küldhettek linket is, és természetesen a már régebben elkészült, megjelent munkákat is szívesen várom.:)
Kezdetnek feltettem azokat a képeket, amiket a blog szülinapi játékára küldtetek.
Nagyon örülnék neki, ha minél több kép érkezne.:))

3 megjegyzés:

  1. Jó ötlet és tudom is hogy már vagy kettőt kipróbáltam a blogodról, csak a probléma hogy hírtelen nem jut eszembe hogy melyiket is?:-)) Majd gondolkodom!

    VálaszTörlés
  2. Éva, az egyik már ott van, a túró rudis kosárka, amit a szülinapi játékra küldtél. Ha a többit megtalálod, várom azokat is!:)

    Nyammm, tőled is várom a képeket! Láttam, hogy a te blogodon is van ilyen rovat, szerintem nagyon jó ötlet.:))

    VálaszTörlés