2012. augusztus 5., vasárnap

Bagolyszem

Még nagyon régen találtam valahol a neten egy receptet, ahol így készítették el a pongyolás virslihez hasonló ételt, viszont csak most próbáltam ki, mert el kellett használni egy leveles tésztát, és ez jó megoldásnak tűnt. A nevére nem emlékszem, sajnos a forrásra sem. Szerintem úgy néz ki, mintha baglyok lennének, úgyhogy elneveztem bagolyszemnek.:)
Nagyon finom, és jó alternatíva a leveles tészta-virsli kombinációjára. (Kb. 30 db lesz belőle.)



Hozzávalók
  • 300 g leveles tészta
  • 60 g reszelt trappista sajt
  • 30 g ketchup
  • 4 db (200 g virsli)

Elkészítés
  1. A leveles tésztát kinyújtjuk, megkenjük a ketchuppal, és megszórjuk a sajttal.
  2. A tészta két szélére teszünk két-két virslit, amiket feltekerünk, úgy, hogy középen találkozzanak (tésztával elválasztva).
  3. Késsel 2 centis szeletekre vágjuk, majd sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük őket.
  4. Előmelegített sütőben, 180 fokon 20 perc alatt megsütjük.

4 megjegyzés:

  1. Flóra, ez nagyon ötletes! Ha nincs idő tésztát gyúrni-keleszteni, jöhet a leveles tészta ilyen formában... Szuper!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök ennek a receptnek mert éppen nekem is van tészta a hűtőben sőt sajtom is így már csak virslit kell vennem és milyen finom kis nassolós tésztát lehet csinálni. Nagyon guszta! Lehet hogy várok hétvégéig és akkor csinálom meg mert jön a kis unokám és nagyon szereti a virslit és a kecsapot is.Bár lehet hogy akkor nekem kell megenni az összes tésztát?:-))(Kifogja szedni a virslit)

    VálaszTörlés
  3. Illéskrisz, köszönöm! Bizony, egy jó pont, hogy nem kell vele sokat bajlódni, mégis jól néz ki.:)

    Éva, reméljük nem szedi ki a virslit.:) Remélem, ízleni fog!

    Teller-cake, köszi:))

    VálaszTörlés