2012. augusztus 15., szerda

Nutellás fagyi

Nem kell hozzá fagylaltgép, hamar készen van, krémes, iszonyatosan finom, és még hideg is... Kell ennél több?:D
TücsökBogárnál találtam a receptet.


Hozzávalók
  • 5 dl habtejszín
  • 340 g sűrített tej
  • 10 dkg étcsokoládé
  • 20 dkg Nutella
  • 2 dkg kakaó

Elkészítés
  1.  A csokit megolvasztjuk, kissé visszahűtjük.
  2. A tejszínt 15 percre fagyasztó szekrénybe tesszük.
  3. A nutellát, a kakaót, a sűrített tejet és a felolvasztott csokoládét összekeverjük.
  4. Hozzáadjuk a jól lehűtött tejszínt és  addig verjük, amíg tejföl sűrűségűvé nem válik.
  5. Minimum 3 órára fagyasztószekrénybe tesszük.

10 megjegyzés:

  1. Csak egy gombócot most rögtön:)) Nálam is a váró listámon van ez a fagyi,ideje elkészitenem.Guszta nagyon:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt már én is kinéztem tavaly, idén pedig minden hozzávalót megvettem, de még nem készült el. :((
    Most már muszáj lesz!!! Istenien néz ki!!! :)

    VálaszTörlés
  3. És gondolom iszonyú kalóriadús is...de bánja a fene, ide vele!!! :-)))

    VálaszTörlés
  4. Nekem ennél nem kell több!! :DD Úgyhogy jöhet!!!

    VálaszTörlés
  5. Azt hiszem, minden hozzávaló van itthon...el kéne készíteni!

    VálaszTörlés
  6. Bocsi, azért távolítottam el az előző megjegyzést, mert rossz jelet írtam a végére.
    Nagyon finom, egy-két gombócot kérek!:))

    VálaszTörlés
  7. Böbe, köszönöm! Mindjárt gurítom azt a gombócot.:)

    Barbi, nálam kétszer is elkészült, ez is mutatja, hogy milyen finom.:)

    Teller-cake, sajnos biztos kalóriadús is. De így is kevesebb van benne, mint a sima Nutellában.:D

    Mozzarelli, szerintem sem kell több:))

    Marisz, biztos nem bánnád meg!

    Tücsi, küldöm:)

    Nyammm, :DD

    VálaszTörlés
  8. Na vééééégre egy fagyirecept, amihez nem kell fagyigép :D Mostmár nincs apelláta, készítenem kell fagyit!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak fagyigép nélkülieket készítek, de abból rengeteget:D

      Törlés