2012. április 15., vasárnap

Epres-fehér csokis brownie

Ez a süti Katuci játékára készült. Tudom, nem vagyok valami kreatív, már megint a brownie, de a blog tele van epres sütikkel (mert imádom az epret), úgyhogy most csak ez az ötletem volt. Még lesz egy bonbon is, azt talán némileg kreatívabb.
A szőke brownie-t variáltam át (elvettem belőle egy kis mandulát, és hozzátettem egy kis epret). Az öcsém szerint a fehér csokis brownie finomabb, mint az étcsokis. Bár szerinte nem feltétlen kellett volna beletenni az epret, de a többieknek ízlett (köztük nekem is, szerintem isteni finom). Egyébként az eprek nagyon guszták, de sajna még kicsit vízízűek. Na, de majd nemsokára lesz finomabb, meg olcsóbb eper.:)


Hozzávalók
  • 125 g fehér csokoládé
  • 60 g vaj
  • 2 tojás
  • 0,5 tk só
  • 175 g kristálycukor
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 75 g finomliszt
  • 75 g őrölt mandula
  • 150 g eper

Elkészítés
  1. A vajat és a fehér csokit összeolvasztjuk. Kihűtjük.
  2. A tojásokat a cukrokkal habosra keverjük. Hozzáadjuk a csokihoz.
  3. A lisztet elvegyítjük a sóval és az őrölt mandulával, majd ezt is a masszához adjuk.
  4. Az epret megmossuk, kicsumázzuk, kisebb darabokra vágjuk, majd a tésztához keverjük. A masszát egy sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük.
  5. Előmelegített sütőben, 180 fokon kb. 30 perc alatt megsütjük.

10 megjegyzés:

  1. Jajj de jól néz ki:) Mentve:)

    VálaszTörlés
  2. Én is készülök Katuci játékára, a te sütid nagyon finom lett az biztos:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper:) Sokkal jobban szeretem a fehércsokit, így eperrel megbolondítva csúcs:)

    VálaszTörlés
  4. Hú ez isteni lehet!!! Én is fehércsoki rajongó vagyok, sok sütibe teszem! :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta a sütid! Mennék kóstolni :D

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én kaptam a Blogkóstolón a Te blogodat. Itt tudod megnézni mit alkottam:): http://sutnicake.blogspot.com/2012/04/blogkostolo-2.html

    VálaszTörlés
  7. Nyammm, köszi!

    Kati, kíváncsi leszek a te sütidre is:))

    Trollanyu, köszönöm! Fehér csokihoz jobban illett az eper, meg étcsokis brownie-ból már amúgyis sok recept van a blogon:))

    Barbi, én egyébként inkább fekete csokis vagyok, de így, brownie-ben ugyanannyira ízlett. Én nem tudnám eldönteni, melyik finomabb.:)

    Lilla, köszi!

    Panna, szívesen várlak kóstolni.:)) Na, majd ha legközelebb Szekszárdon járok..:D

    Solyi, megnéztem.:)

    Katuci, köszi!:))

    Vicuska, neked is köszönöm!

    VálaszTörlés