2012. április 16., hétfő

"Sokoldalúság díja"

Még a múlt héten kaptam Teller-Cake-től egy díjat, itt is köszönöm neki!:)
Időhiány tekintetében nem adom tovább, de azért 7 dolgot szívesen elárulok magamról.


1. Van két macskám, akiket nagyon szeretek.
2. Legszívesebben most Olaszországba utaznék el, tennék egy körutat, és minden fontosabb várost megnéznék.
3. A jelenlegi kedvenc filmem az Éhezők viadala. Még most is megy a moziban, nézzétek meg, mert nagyon jó!
4. Nem vagyok túl nagy húsevő, csak a csirkét és a pulykát eszem meg. Néha megkívánom, akkor sokat eszek, aztán ez elmúlik, és nem nagyon eszem addig, amíg újra meg nem kívánom. A reggeli sonkát leszámítva már kb. 4 hónapja nem nagyon ettem húst. Legalábbis nem sokat.
5. Az egyik kedvenc könyvem a Harry Potter (mondjuk nyilván sokan szeretik). Szerintem ez egy olyan könyv, amiből nem lehet kinőni, én másodikos koromban olvastam az első részét, de még mindig ugyanannyira tetszik. És minimum ötször olvastam az összeset, valamelyiket többször is. (Általában 2 évente újraolvasom az elejétől az egészet.)
6. Minden gyümölcsöt megeszek, a banánt leszámítva.
7. Szeretnék majd egy saját cukrászdát nyitni.:)

5 megjegyzés:

  1. Milyen érdekes megtudni rólad dolgokat, nem is gondoltam volna, hogy cukrászdára vágysz, én inkább étteremre tippeltem volna! :-) És jó tudni, hogy nem csak én vagyok olyan "elvetemült", hogy többször is újraolvassam a Potter könyveket! :-))) Bár én alapból ha nagyon tetszik egy könyv tutira párszor újraolvasom...

    VálaszTörlés
  2. Olaszország az én vágyaim között is szerepel, nagyon vágyom oda, talán majd egyszer...:)

    VálaszTörlés
  3. De jó volt megint valami újdonságot olvasni Rólad! :) Olaszországba most én is elmennék melegedni :)

    VálaszTörlés
  4. Teller-cake, ki tudja, lehet, hogy étterem lesz belőle.:D Én is elolvasom a könyveket többször, ha tetszenek, általában észre is veszek valami új részletet.:) Egyébként a HP utolsó részét egy helyben olvastam el...Az nap nem is csináltam semmi mást.:D

    Lilla, én már voltam Velencében, de annyira szeretnék mindenhol körülnézni!

    Panna, igen, jó lenne a tengerben is fürödni most már...:)

    VálaszTörlés
  5. Remélem sikerül a cukrászda,és hozod a sok finom édességet!!Ja és megyünk kóstolgatni.
    Utazás nekem is kedvenc időtöltésem lenne,ha választhatnék,hogy lehetek-e utazó,egyértelműen csak az lennék.

    VálaszTörlés