2012. április 5., csütörtök

Almás bonbon

Jelentkeztem a Blogkóstoló nevű játék második fordulójára, amit Adél hirdetett meg. Nekem a Kata a konyhában című blog jutott. Ennek azért örültem, mert így volt alkalmam egy új blogot megismerni, és körülnézni rajta. Rögtön ki is választottam két receptet (bár még volt egy-kettő, amin gondolkodtam, mert tetszettek), ez a bonbon volt az egyik.


Hozzávalók
  • 8 dkg étcsokoládé 
  • 20 dkg alma
  • 3 ek cukor 
  • fahéj

Elkészítés
  1. A csokit megolvasztjuk, és kikenjük vele a bonbonforma mélyedéseit. Hűtőbe tesszük, míg megdermed. 
  2. Utána egy újabb réteget rákenünk, majd megint a hűtőbe tesszük. 
  3. Az almát meghámozzuk, kicsumázzuk, és kis kockákra vágjuk. Hozzáadjuk a cukrot és a fahéjat, majd fedő alatt puhára pároljuk. Villával péppé törjük, és a bonbonforma mélyedéseibe töltjük. 
  4. A maradék csokival lezárjuk a bonbonokat. Félórára hűtőbe tesszük, majd kifordítjuk a formából. Ahol szükséges, levágjuk a széleket.

8 megjegyzés:

  1. Nagyszerű bon-bon! Milyen finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. De jó látni máshol is :) Nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon jól néz ki. Már én is kinéztem magamnak...:)

    VálaszTörlés
  4. Illéskrisz, köszi, tényleg finom volt.:)

    Kata, köszi!

    Lilla, készítsd el te is!:)

    VálaszTörlés
  5. Jót választottál ;) Olyan pont képről kivevés bonbon ;)

    VálaszTörlés
  6. Á, elcsíptem, itt a Blogkóstolós recept :) ki is vagy pippantva, jöhet a bonbon cserébe ;)

    VálaszTörlés
  7. Azért majd légyszi küldd el nekem e-mailben a linket, hogy az összefoglaló írásánál ne kelljen bogarásznom.
    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El fogom küldeni, csak az időt kihasználva készítek még egy receptet, amit kiválasztottam.:) Gondolom egyszerűbb, ha egyszerre küldöm.

      Törlés