2011. szeptember 1., csütörtök

Bistro Baguette a 44. VKF-re

Nincs mindig idő a sütésre, előfordul, hogy mélyhűtött kaját kell ennem. Az egyik ilyen kedvencem a Dr. Oetkeres Bistro Baguette. Most itthon is előállítottam házilag. Van olyan finom, mint a bolti.
(A paradicsomszósz és a bagett receptjét megtaláljátok a régebbi bejegyzéseknél.)
És olcsóbb is. Két db ilyen, készen vásárolva 600 Ft. Utánaszámoltam, és házilag előállítva (maximum, fölfelé kerekítettem így is) két darab 250 Ft-ra jön ki. Ami azt jelenti, hogy több, mint a kétszeresét tudjuk előállítani ugyanannyi pénzért. Úgyhogy érdemes ipari mennyiségben készíteni, mert le is lehet fagyasztani, még a sütés előtt. Kipróbáltam direkt így is, mert attól lesz igazi Dr. Oetkeres pótlék. A bagetteket papírtálkára téve, folpackba csomagolva lefagyasztottam. Tökéletesen működött. A sütési idő így 15 percre növekedett.
Természetesen a feltétet is nyugodtan lehet variálni, mindenki alakítgathatja a saját szájíze szerint.


Hozzávalók

Elkészítés
  1. A bagettet kettévágjuk.
  2. A paradicsomot (a magja nem kell) és a sonkát apróra vágjuk, a sajtot lereszeljük.
  3. A fél bagetteket megkenjük pizzaszósszal, megszórjuk a kukoricával, paradicsommal, sonkával, majd a sajttal.
  4. Előmelegített sütőben, 180 fokon 10 perc alatt megsütjük.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta , igen finom lehet! Vacsorára igazi csemege lenne ha megkínálnál?:-))

    VálaszTörlés
  2. Bevallom, ezt én is nagyon szeretem. Főleg régebben ettem gyakran, mikor nem volt időm főzni. Szerintem kipróbálom és igazad van, le is fagyaszthatom. Köszi!!!

    VálaszTörlés
  3. Valóban, ha mi magunk készítjük el sokkal olcsóbban megússzuk, és még egészségesebb meg finomabb is. Csak sajnos néha túl lusták vagyunk (legalább is én) a készítéshez vagy időhiányban vagyunk, és akkor marad a félkész kaja :(

    A te bagettjeid nagyon guszták lettek! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát a bagetted jól néz ki, és milyen okoska dolog.És ötletnek kitünő,és tényleg lustaságból nem mindig kreativ az ember.Megkivántam olyan jól néz ki::):)

    VálaszTörlés
  5. Éva, már küldök is egy darabot! :)

    Katuci, remélem ízleni fog!

    Okki, gyakran én is időhiányban szenvedek. Főleg most, hogy vége van a nyárnak. :(

    Tücsi, köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki:) Még soha nem ettem ilyen Otkeres bagettet, nem is láttam. Ez persze nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem szoktam fagyasztott termékeket használni, de minimálisat. Viszont jó vacsora ötletet adtál:)Csak ahhoz előbb meg kellene sütni a bagetteket.

    VálaszTörlés
  7. Trollanyu, köszi! Egyébként meg lehet sütni bolti bagettel is, de a házi az igazi. :)

    Bianka, tényleg az volt! :)

    VálaszTörlés
  8. Na jó, most már végképp elcsábítasz ezekkel a házi receptekkel :))

    VálaszTörlés
  9. Príma ötlet! Én még ettől is egyszerűbben csinálom :) - bruschetta - pirított bagett, fokhagyma, olívaolaj, ez az alap. Ez aztán bővíthető, annak függvényében, per pillanat mi van a hútőban :)

    VálaszTörlés
  10. Panna, örülök, hogy tetszenek! :)

    Wanna, megnéztem a blogodon, az is nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés