2013. december 3., kedd

Lime-os sajttorta

A 13. Blogkóstoló stafétáját Janka kapta meg, a Csak, mert szeretem... blog tulajdonosa. Az én párom most Ors lett, aki a Pink&Berry blogot írja. Sok finomságot találtam nála, de végül egyértelműen a sajttortára esett a választásom. :) Hogy miért? Mert imádom a sajttortát, és érdekesen hangzott ez a lime-os dolog, még nem nagyon ettem lime-os sütit. Nagyon finom lett! A recepten annyit változtattam, hogy kevesebb kekszet tettem bele.


Hozzávalók
  • 15 dkg darált keksz
  • 5 dkg vaj
  • 35 dkg mascarpone
  • 7 dkg cukor
  • 2 tojás
  • 1 lime leve
  • 0,5 dl tejföl

Elkészítés
  1. A vajat megolvasztjuk, összekeverjük a keksszel, és egy sütőpapírral bélelt tortaforma (18-20 centi átmérőjű) aljára nyomkodjuk. Előmelegített sütőben, 170 fokon 5 percig sütjük.
  2. A maradék hozzávalókat összekeverjük, a kekszes alapra öntjük, és 160 fokon 40-45 percig sütjük. Hűtőben tároljuk.

3 megjegyzés:

  1. Jaj de szép lett!!! Nagyon örülök hogy ízlett, sajttortából én is fulladásig tudom enni magam :)

    VálaszTörlés
  2. Ors, köszi, a receptet is! Imádom a sajttortát.:)

    Csigabige, köszi!

    VálaszTörlés