2014. július 10., csütörtök

Zserbó linzer

A 17. Blogkóstoló háziasszonya A tetovált lány volt, aki Andreát, az AranyTepsi blog szerzőjét sorsolta nekem. Rögtön körülnéztem, a sok finomság közül végül a zserbó linzerre esett a választásom. Mostanában nagyon megkedveltem a zserbót, úgyhogy gondoltam ez is ízleni fog. Nem tévedtem, finom volt.:)


Hozzávalók
  • 25 dkg liszt
  • 5 dkg darált dió
  • 1 tk sütőpor
  • 1 csipet só
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 20 dkg vaj
  • 10 dkg porcukor
  • 1 tojássárgája
  • baracklekvár
  • étcsokoládé
  • dióbél

Elkészítés
  1. A tészta alapanyagait egy tálba tesszük, és alaposan összedolgozzuk. Egy órára hűtőbe tesszük.
  2. Lisztezett felületen fél centi vastagra nyújtjuk.
  3. Virágformájú szaggatóval kiszúrjuk, és előmelegített sütőben 180 fokon 8 perc alatt megsütjük.
  4. Ha kihűlt, lekvárral összeragasztjuk, csokoládéval bevonjuk a tetejét, és egy-egy szem dióbelet teszünk rá díszítésnek.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy erre a sütire esett a választásod és annak még jobban, hogy ízlett :-)

    VálaszTörlés
  2. Mi van veled Flóra, régen posztoltál? Mi újság a cukrászkodással? Remélem minden rendben! Zs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az érdeklődést, minden rendben, csak mostanában sok minden összejött egyszerre (suli meg munka), és nincs időm itthon sokat sütni meg feltölteni:(
      Mostanában egyébként marcipános tortákat készítettem, majd hozom a képeket, meg igyekszem visszatérni, ha kicsit rendeződtek a dolgok:)

      Törlés
    2. Akkor minden renden, és ez a lényeg! :-) Találd meg hamar az egyensúlyt! Tudom, hogy nehéz, én is dolgoztam cukrászdában és bizony a kreatív tevékenység mellett azért az kőkemény fizikai meló, gondolom, örülsz ha pihenhetsz, amikor hazaérsz. :-) Kitartás és várom a tortáidat! Zs.

      Törlés
  3. Szia!
    Jelentkeztél anno a Bloggerek Világa blogra ezzel az oldallal. Az volt a feltétel, hogy megjelenjen a logó és a Bloggerek Világa blog linkelve a blogodon. Most ellenőrzöm a logót, nem találom, így lekerült a blogod az oldalról.
    Sok sikert továbbra!

    http://bloggerek-vilaga.blogspot.com/

    VálaszTörlés