2013. március 27., szerda

Tejbegrízes-kekszes süti

A NoSaltyra már rég felraktam a receptet, de ide a blogra valamiért még nem került fel eddig. Pedig nagyon finom, úgyhogy itt a helye.:D Egyszerű, mégis mutatós és tejbegríz-imádóknak erősen ajánlott!
(A tepsi mérete: 21x21 cm)


Hozzávalók
  • 0,5 l + 125 ml tej
  • 10 dkg búzadara
  • 10 dkg cukor
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 10 dkg vaj
  • 1 ek kakaópor
  • 25-30 dkg háztartási keksz

Elkészítés
  1. A fél liter tejet a cukrokkal és a vajjal felforraljuk.
  2. A 125 ml tejben elkeverjük a búzadarát.
  3. Amikor a cukros-vajas tej felforrt, belekeverjük a tejes búzadarát. Addig főzzük, amíg be nem sűrűsödik.
  4. Egy tepsi alját kirakjuk keksszel.
  5. A tejbegrízes masszának a felét rámerjük a kekszre, és újabb sor keksszel fedjük le.
  6. A tejbegrízes masszának a másik felébe belekeverjük a kakaóport, és ráöntjük a kekszre, majd a tetejét keksszel lezárjuk.
  7. Egy éjszakára hűtőbe tesszük.

5 megjegyzés:

  1. De jól néz ki! A gyerekeim nagy tejbegrízrajongók, el fogom készíteni nekik!

    VálaszTörlés
  2. Annyira jók a grízes sütik. És ez egy újabb remek vele... Guszta!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik nektek, én is szeretem a grízes sütiket!:)

    VálaszTörlés
  4. De jó kis süti,régen jártam erre,időhiány miatt!Lehet holnap rá kerül sor!Mentem!Köszi!

    VálaszTörlés