2013. március 10., vasárnap

Dinnye süti

Marka blogszülinapi játékára szeretnék nevezni ezzel a dinnye sütivel. Egyébként már régen terveztem, hogy elkészítem, most itt volt rá a megfelelő alkalom. Görögdinnyét még egy darabig nem nagyon ehetünk, úgyhogy együnk helyette dinnye sütit.:D
Nekem 18-20 dinnyém lett, azaz körülbelül 70 szeletem.


Hozzávalók
  • 50 dkg darált háztartási keksz
  • 25 dkg vaj
  • 10 dkg porcukor
  • kevés tej
  • piros és zöld ételfesték
  • csokidara

Elkészítés
  1. A darált kekszet összekeverjük a porcukorral, majd összegyúrjuk a vajjal, és annyi tejjel, hogy jól formázható legyen. Kettéválasztjuk.
  2. Az egyik részébe piros ételfestéket, a másikba pedig zöld ételfestéket gyúrunk.
  3. A piros masszába csokoládédarát szórunk, és összegyúrjuk. Ezután golyókat gyúrunk belőle.
  4. A zöld masszát kilapítjuk, és beborítjuk vele a piros golyókat.
  5. Néhány órára hűtőbe tesszük, majd minden golyót 4 szeletre vágunk.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, csodaszépek lettek! És gondolom nem is tartott sokáig az a 70 darab :-))) Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Juj, ezt nagyon szeretjük, épp a minap gondolkodtunk, hogy elő kéne venni a régi receptet! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon mutatós kis süti, elfogadnék egy-két dinnye-szeletet! :)

    VálaszTörlés
  4. Marka, hamar elfogyott az a 70 db :)

    Dina, én most készítettem először, de tuti lesz még sokszor!

    Hankka, küldöm a szeleteket!:)

    VálaszTörlés