2013. március 17., vasárnap

Mályvacukros brownie

Végre tudtam szerezni fehér pillecukrot (amit egyébként házilag is el lehet készíteni, de most nem akartam tiszta ragacs lenni). Már régóta terveztem mályvacukros brownie-t sütni, egyszer csináltam is, csak belekevertem a tésztájába, így az lett a vége, hogy nem is látszódott rajta, hogy van benne, csak az ízén érződött. Most a tetejére tettem, és nagyon finom volt, a pillecukor egyébként is jobb így megsütve. (Kóstoltátok már a nyárson sütött, fahéjas cukorba forgatott verziót? Hmm, isteni.)


Hozzávalók
  • 190 g vaj
  • 190 g étcsokoládé
  • 3 tojás
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 250 g cukor
  • 110 g liszt
  • 1 kk só
  • 100 g pillecukor

Elkészítés
  1. A vajat és a csokit vízgőz fölött összeolvasztjuk.
  2. Egy tálban habosra keverjük a tojásokat a cukrokkal.
  3. Ha a csokis massza lehűlt, belekeverjük a tojásos masszát, majd a lisztet, és a sót.
  4. A mályvacukrot apróra vágjuk, és megszórjuk vele a brownie-t.
  5. Előmelegített sütőben, 180 fokon, 25 perc alatt megsütjük.

7 megjegyzés:

  1. Hmmm, izgi! Ezt ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Ajj jaj! Hat miert akarsz mindenkepp hizlalni? :)) Ez maga a csoda(mert a csokit csak igy esxem meg)

    VálaszTörlés
  3. De finom lehetett! Nagyon szeretem a mályvacukrot!

    VálaszTörlés
  4. Adél, remélem ízleni fog!:)

    Gionetta, majd szólok, ha feltalálom a nullakalóriás brownie-t, nekem sem ártana.:D

    Viki, az volt!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia, kedves Flóra!
    Jelentem, megsütöttem, mégpedig hupikék törpikés pillecukorral. Nagyon vicces lett. És elmondhatatlanul finom. Azt szeretném kérdezni, hogy ki tehetem-e esetleg a blogomba, persze a te neved feltüntetésével. Köszi előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Rose!
      Nyugodtan kiteheted.:) Kíváncsi vagyok, hogy néz ki a kék pillecukorral!

      Törlés
    2. köszi szépen! :)
      annyira nem lett dekoratív, mint a tied, de finomnak abbahagyhatatlanul finom lett :)

      Törlés