2013. március 13., szerda

Karamellás gofri

Nagyon szeretem a gofrit, de már rég készült itthon, meg a blogra is rég tettem fel receptet. Ezúttal egy karamellásat hoztam, erre még feltét sem kell, mert így finom, ahogy van, magában. A receptet TücsökBogárnál találtam.
6 db lett ekkora adagból.


Hozzávalók
  • 15 dkg apróra vágott tejkaramella
  • 1,5 dl tejszín
  • 12 dkg puha vaj
  • 3 ek porcukor
  • 3 tojás
  • 20 dkg liszt
  • 1 tk sütőpor

Elkészítés
  1. A tejszínt, a vajat, a porcukrot, a tojást, a lisztet, és a sütőport csomómentesre keverjük. Hozzáadjuk a tejkaramellát.
  2. Gofrisütőben, kb. 5 perc alatt megsütjük.

3 megjegyzés:

  1. Jól hangzik, kipróbálós lesz nálunk is! :)

    VálaszTörlés
  2. Ma nálunk is gofri volt. Én még keresgélek a tökéletes után. Ez a mai élesztős nem jött be nekem, de nagyfiú nagyon jó ízűen ette. :-))

    VálaszTörlés
  3. Hankka, remélem ízleni fog!

    Gionetta, nekem ez a gofri recept vált be nagyon, próbáld ki, ha gondolod: http://florakonyha.blogspot.hu/2011/05/gofri.html

    VálaszTörlés