2013. március 14., csütörtök

Sajtsüti

Ez a sajtsüti a sajttortának a párja, kicsit olcsóbb és kevésbé szép változata. Viszont finomnak van olyan finom, és kb. 5 perc amíg összekeverjük a hozzávalókat, utána már csak a sütést kell megvárni, aztán félóra alatt el is fogy...
Erre a receptre is a NoSaltyn bukkantam rá.


Hozzávalók
  • 3 pohár (375 g) natúr joghurt
  • 2 dl habtejszín
  • 3 tojás
  • 1 db (100 g) tömlős natúr krémsajt
  • 1 doboz (140 g) natúr kockasajt
  • 10 ek cukor
  • 6 púpos ek liszt

Elkészítés
  1. A hozzávalókat botmixerrel csomómentesre keverjük.
  2. Kivajazott, kilisztezett (20x30) tepsibe öntjük, majd előmelegített sütőben, 180 fokon 40-50 perc alatt megsütjük. Kicsit hagyjuk hűlni, majd utána szeleteljük.

4 megjegyzés:

  1. Szeretem a sajtot, meg mindent, amiben sajt van. Az lepett meg, hogy édes. Én sósnak képzeltem, már ránézésre:-)

    VálaszTörlés
  2. Gerdi, pedig ez édes! :) Én egyébként a sajttortára is azt hittem először, amikor hallottam róla, hogy biztosan sós.:D

    Gionetta, abban biztos vagyok! ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyszerű ízharmónia, elképzeltem, milyen lehet! :)

    VálaszTörlés