2013. január 21., hétfő

Palacsintarózsa

Hankkánál találtam ezt az ötletet, szerintem nagyon jól néz ki. Én a saját palacsinta receptemmel dolgoztam, úgyhogy mindenki használja csak nyugodtan a bevált receptjét, de legközelebb, ha palacsintát süttök, néhányat tekerjetek így fel! ;)


Hozzávalók
  • 3 tojás
  • 25 dkg liszt
  • 3 dl tej
  • csipet só
  • 2,5 dl szóda vagy ásványvíz
  • olaj

Elkészítés
  1. A tojásokat, a lisztet, a tejet, és a sót csomómentesre keverjük, majd hozzáadjuk az ásványvizet.
  2. 1 órán keresztül hűtőben pihentetjük.
  3. Olajozott serpenyőben 16-18 db palacsintát sütünk.
  4. A kész palacsintákat egyesével, csigavonalban, körkörösen haladva, hosszú csíkra vágjuk. Belülről kifelé haladva feltekerjük a csíkokat rózsaformájúra.

17 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes! Kipróbálandó!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik, nagyon ötletes. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon mutatós! Legközelebb kipróbálom!

    VálaszTörlés
  4. Szuper! Én is ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  5. Ugye, milyen jó ötlet?! :) Nagyon mutatósak lettek nálad is, gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  6. Flóra....csudiszépek lettek!!! Ötletes....:)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néz ki! Tetszenek :)

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy ilyen sok mindenkinek elnyerte a tetszését!:)

    VálaszTörlés
  9. Édesek! Rögtön beleharapnék! :-))

    VálaszTörlés