2013. január 10., csütörtök

A játék nyereményei

Megmutatom nektek, hogy mit nyerhettek, ha szerencsések vagytok. Már sorra kapom a brownie-kat is, csak így tovább, még február 3-ig van időtök, hogy süssetek nekem egyet! :)
A játék részleteit itt olvashatjátok.

A facebookos megosztók között egy Készítsünk desszertet! című könyv, egy Tuttifrutti ízű pudingpor, muffin kapszlik, és 4 db aroma (rum, narancs, citrom, mandula) kerül kisorsolásra.
A brownie receptet beküldők között pedig egy Nosztalgikus receptek gyermeklelkű felnőtteknek című könyvet, muffin kapszlikat, Tiramisu ízű pudingport, 4 db aromát (rum, narancs, citrom, mandula), és 6 db madeleine formát sorsolok ki.


4 megjegyzés:

  1. Tutti Fruttiiii!!!Ilyet hol lehet kapni???Annyira imádom:)!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper nyeremények, nemsokára készül a brownie is...:)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jók a nyeremények. Igyekszem én is megsütni a browniet :)

    VálaszTörlés
  4. Lencsilány, én is úgy kaptam néhány ilyen különleges ízűt, egyébként boltban még nem láttam.:/

    Lilla, Panna, remélem, akkor kapok tőletek is brownie-t! ;)

    VálaszTörlés