2012. december 12., szerda

Csokis scones

Még régebben láttam meg Flower blogján a csokis scones receptjét. Azon a napon rögtön el is készítettem, de olyan hamar elfogyott, hogy nem volt időm fotózni sem. Utána legalább még kétszer eljátszottuk ugyanezt, de végül csak sikerült lefényképeznem egy adagot. A nagyon egyszerű, de mégis isteni finom kategóriába tartozik ez a süti. Érdemes akkor is elkészíteni, ha valami gyors édességre vágyunk, hiszen még a sütőt sem kell hozzá bekapcsolni.
Nekem egy 6 centi átmérőjű szaggatóval 14 db lett belőle.


Hozzávalók
  • 25 dkg liszt 
  • 1 tk sütőpor 
  • csipet só
  • 6 dkg vaj
  • 6 dkg cukor
  • 2-3 ek tej
  • 1 tojás
  • 5 dkg csokoládélencse vagy apróra vágott étcsokoládé

Elkészítés
  1. A hozzávalókat összegyúrjuk.
  2. A tésztát 1 cm vastagságúra kinyújtjuk, és egy 6 centi átmérőjű kör alakú szaggatóval korongokat vágunk belőle.
  3. Egy serpenyőben kevés vajat felolvasztunk, majd a pogácsák mindkét oldalát 3-3 perc alatt megsütjük.

11 megjegyzés:

  1. Akkor tényleg nagyon finom lehet, ha ilyen nehezen sikerült lefényképezned! Recept elmentve! ;)

    VálaszTörlés
  2. Hm, sütő nélkül? Egyszerre többet is lehet sütni a serpenyőben? Ez nagyon érdekes! :-))

    VálaszTörlés
  3. Ezt biztosan kipróbálom! Imádom a gyorsan elkészíthető finomságokat. :)
    Köszi a receptet!

    VálaszTörlés
  4. Tetszik! Tényleg muszáj kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  5. De jó, még hasonlóról sem hallottam! Kipróbálós! :)

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tetszik nektek!:)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a sütit is viszem!Sütit így sütni,mindig tanul az ember!Tényleg finom lehet!

    VálaszTörlés
  8. Én megcsináltam, de nem sikerült. A széle megégett, a belseje nyers maradt. Nem tudom mit ronthattam el, mindent a leírás szerint csináltam. De igazából így is elfogyott, finom volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, jó kérdés, hogy mit ronthattál el. Sajnálom, hogy nem sikerült ilyenre.:( Kb. mekkora hőmérsékleten sütötted?

      Törlés
    2. Nem tudom. :D Viszont a sós pereced isteni lett! :D

      Törlés