2012. december 28., péntek

Játék!!!

Február 3-án lesz a blog kétéves (hogy repül az idő...), fb-n összegyűlt a 400 like, itt meg a 200 rendszeres olvasó. Ezeket az örömteli eseményeket egy játékkal szeretném megünnepelni.:)
Két részből fog állni (tehát két nyeremény lesz, és aki mindkettő részét teljesíti, annak több az esélye, hogy nyerjen, mindkettőt sorsolom):

1. Lesz egy facebook-os rész. Itt mindössze annyit kell tennetek, hogy a facebook oldalon szereplő képre (erre) kell egy like-ot nyomnotok, és a képet megosztanotok, hogy ezzel hírét vigyétek a játéknak.

2. A másik rész izgalmasabb, ez aktívabb részvételt igényel. Aki régóta nyomon követi a blogot, az tudja, hogy a kedvenc sütim a brownie. A feladatotok az lenne, hogy süssetek nekem egy brownie-t, és küldjétek el a képet, receptet, illetve, akinek blogja van, az a linket is küldheti (e-mail címem: florakonyha@gmail.com). Lehet saját recept alapján, vagy a blogomon található brownie receptek közül elkészíteni valamelyiket (15 féléből válogathattok!), a lényeg, hogy a süti ezután a bejegyzés után szülessen. (És ne felejtsétek el, hogy a brownie-ban nincs se sütőpor, se szódabikarbóna!!!:D)


Remélem, minél többen jöttök játszani, a nyereményeket nemsokára megmutatom.
Ne felejtsétek el, van még több, mint egy hónapotok, hiszen a játék vége február 3-án éjfélkor lesz. Eredményhirdetés és összefoglaló pedig nem sokkal az említett időpont után.

30 megjegyzés:

  1. Brownie-t sütni Flóra szülinapjára (még ha csak virtuálisan is) - ez nem csupán játék hanem megtiszteltetés is! ;-) Rám tutira számíthatsz a játékbon! Boldogságos blogfordulót előre is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy jössz!:))

      Törlés
  2. Ohh...de jó! Imádom a browniet! Rám is számíthatsz!:) hihetetlen, hogy már 2 éves leszel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, számomra is elég hihetetlen.:) Várom a brownie-t!:)

      Törlés
  3. Jövök én is, a fbos rész, teljesítve...:)

    VálaszTörlés
  4. Jövök én is, ha lehet,szerencsére sok időt hagytál nekünk:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon orulok a jateknak! Mar regota rendszeres kovetod vagyok, Flora, csak eddig nem jutottam el odaig, hogy hivatalosan is regisztraljak. Hat most vegre megtettem. :) Sok hozzam hasonlo "titkos kovetod" lehet. Tutijo, egyszeruen elkeszitheto receptjeidnek koszonhetoen szerintem a jovo nagy remenysegeinek szamitasz a gasztroblog irok kozt. :)
    Nekem nincsen blog-om, de biztosan nevezni fogok a jatekra. A browniet - mint mindenki - imadom, emiatt is kifejezetten orulok ennek a temanak. Mar ki is talaltam, melyik receptemmel fogok szerepelni a versenyen, egyet elarulok: egy masik kedvenced hozzavalodat vetem be a siker erdekeben... :) Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon jólesik, amit írtál.:)) És azt hiszem, tudom is mi az a hozzávaló...;)

      Törlés
    2. Kivancsi vagyok, egyre gondolunk-e. :) Hamarosan kiderul!

      Törlés
  6. Browniet még sose sütöttem, eddig valahogy kimaradt. De most majd kipróbálom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, az is a cél, hogy sokan kipróbálják, mert egy csomó ember még nem tudja, milyen finom.:D

      Törlés
  7. Gratulálok a számokhoz, a brownie receptjeid számához is! :) Remélem, tudok jönni játszani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is remélem, hogy jössz!:)

      Törlés
  8. Én is jövök majd játszani (nekem is pont akkor van a szülinapom:))Már csináltam brownie-t de azt hiszem abba tettem sütőport..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) A sütőpor kihagyható, meg nyilván attól is függ, milyen brownie-t sütöttél. Elvileg a hagyományosba nem kell, van is egy ilyen legenda-változat a brownie keletkezésével kapcsolatban, hogy a háziasszony kifelejtette a sütőport, és úgy született meg a brownie. Úgy emlékszem, nálad néztem ki a céklás brownie-t, ha arra gondolsz, lehet más tészta (a tészta most itt nem szó szerint is értendő:D), és nem árt neki a sütőport.:)

      Törlés
  9. Végy álarcot, tarka-barkát,
    Húzzad meg a malac farkát.
    Kívánok minden jót, szépet,
    Szerencsés Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon boldog új évet kívánok én is!!!

      Törlés
  10. Előre is boldog szülinapot! remélem nem felejtem el,és jövök játszani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már meg is kaptam a sütit, örülök, hogy játszol!:) Neked is BUÉK!!

      Törlés
  11. Keresek egy jó kis receptet és jövök játszani! :)

    VálaszTörlés
  12. Boldog szülinapot előre is. Jövök játszani, van egy isteni finom brownie-m a számodra!

    VálaszTörlés
  13. Boldog blogszülinapot előre is! Ezt a sütit nem olyan sokszor sütöttem még, de a kedvedért újra elkészítem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, köszönöm szépen!:))

      Törlés
  14. utolsó előtti pillanatban hozom a brownimat: http://inga2010.blogspot.hu/2013/02/brownie-floranak.html
    Boldog blogszülit!

    VálaszTörlés