2013. augusztus 7., szerda

Mézes madeleine

Elérkezett a Blogkóstoló 10. fordulója, amelynek házi gazdája Kisildi. Nekem az Ízvarázs-lat nevű blog lett sorsolva, és megint egy madeleine-t választottam. Ízlett mindenkinek, ahogy az eddigi összes madeleine.:)
Tettem bele egy kevés mézessütemény fűszerkeveréket, illett hozzá.:)


Hozzávalók
  • 4 tojás
  • 12 dkg porcukor
  • 4 tk méz
  • 20 dkg liszt
  • 1 tk sütőpor
  • 12 dkg olvasztott vaj

Elkészítés
  1. A tojások sárgáját a porcukorral habosra keverjük.
  2. Hozzáadjuk a mézet, a lisztet, a sütőport, a vajat.
  3. A tojásfehérjét kemény habbá verjük, majd óvatosan ezt is a masszához keverjük.
  4. A madeleine formákat vajjal kikenjük, majd eloszlatjuk benne a keveréket.
  5. Előmelegített sütőben, 175 fokon 10 percig sütjük.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Még ez a sütemény ami várat magára hogy kipróbálhassam, mivel formám nincs hozzá! Nagyon finom lehet a fűszerkeverékkel.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is kell ilyem forma:) Engem is csak az tart vissza:) Nagyon szépek:)

    VálaszTörlés
  3. Biztos nagyon finom lett, a mézessütemény fűszertől, nem lett karácsonyias?

    VálaszTörlés
  4. Olyan guszta...szívesen kóstolgatnám egy jeges tea mellé! :)

    VálaszTörlés
  5. Éva, én is csak néhány hónapja szereztem formát (az Ázsia Bt.-ben), de azóta többféle is sült!

    Kati, köszönöm! Remélem mihamarabb sikerül formát szerezned!

    Csigabige, de, egy kicsit karácsonyias lett.:D Pont az volt a jó benne, nyáron egy kis karácsony.:))

    Teller-cake, köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Flóra, hogy elkészítetted Tőlem!:-)
    Én sajnos lemaradtam. :-( Sajnálom.

    VálaszTörlés