2012. január 27., péntek

Michel Roux - Tésztavarázs

Októberben jelent meg Michel Roux Tésztavarázs című könyve, a T-bálint Könyvkiadótól, és nagy sikert aratott. Ezt nem is csodálom, nekem is nagyon tetszik, ugyan saját példányom még nincs, de könyvesboltban lapozgattam már. Szóval, remélem minél hamarabb meglesz, akkor persze majd hozom a kipróbált recepteket, de ha van alkalmatok rá, szerezzétek be ti is! :)

A könyvről:
"Csupa könnyen elsajátítható recept található ebben a nagyszerű gyűjteményben, amely minden klasszikus tésztareceptet a lehető legegyszerűbben mutat be. A 3 Michelin csillaggal rendelkező csúcsséf, Michel Roux tudása a klasszikus francia iskolában csiszolódott és több mint 30 évnyi tapasztalattal és óriási gyakorlattal rendelkezik a tésztakészítés terén.
Minden fejezet egy meghatározott tésztafélére épül és ennek az alaptésztának az elkészítési technikáját lépésről lépésre mutatja be. Az ezt követő receptek az alaptészta különböző felhasználási módozatainak a lehetőségét ismertetik- édes és sós tésztaételek formájában egyaránt. Lenyűgöző a szerző által felvonultatott klasszikus és modern, sós és édes tészta receptek mennyisége és sokszínűsége.
Végig kitűnően illusztrált szakácskönyv, ami arra született, hogy vezető szerepet töltsön be a tésztakészítés világában."

7 megjegyzés:

  1. Már annyi helyen láttam, nagyon tetszik nekem is, bár én nem lapozhattam bele:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is sok blogon láttam reklámozni. :)

      Törlés
  2. Jó kis könyvnek tűnik ez is :) Én is örülnék neki :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem Michel Roux-tól a Desszertek c. könyv van meg, mit ne mondjak, elragadó desszertek vannak benne.Szerintem az ő könyvei nemigen okoznak csalódást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sem. :) Nemsokára tuti kipróbálok belőle egy-két/több receptet. :D

      Törlés