Thursday, March 21, 2013

Fűszeres borbarát

Mónikától választottam ki ezt a receptet, ami eredetileg "A mi süteményes könyvünk" című Váncza könyvben jelent meg. Még aznap érdemes megenni, utána nekem kicsit szárazabb, babapiskóta-szerű lett, de egyébként finom volt.:)


Hozzávalók
  • 25 dkg liszt
  • 20 dkg cukor
  • 1 cs sütőpor
  • 3 tojás
  • 1 kk őrölt fahéj
  • 0,5 kk őrölt szegfűszeg
  • 0,5 kk őrölt szerecsendió

Elkészítés
  1. A hozzávalókat összegyúrjuk.
  2. Vékonyra nyújtjuk, és tetszőleges formákkal kiszúrjuk.
  3. Előmelegített sütőben, 160 fokon, 10 perc alatt megsütjük.

5 comments:

  1. Nagyon szépek lettek, viszem is a képet a recept mellé.Köszönöm hogy sütöttél:))

    ReplyDelete
  2. Tegnap én is Mónitól sütöttem:) Ezek a borbarátok nagyon szépek:)

    ReplyDelete
  3. Mónika, én pedig a receptet köszönöm!:)

    Kati, köszi!

    ReplyDelete
  4. Nagyon klassz, én ami másnap kicsit szárazabb süti maradék, előszeretettel használom pohárkrémekhez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez egy jó ötlet!:) Vagy akár cake pops-hoz.

      Delete